Moshi produktų apžvalga

by - 11:57

Sveiki. Šiandien noriu su Jumis pasikalbėti apie MOSHI produkciją. Tai yra produktai, kurie gaminami iš natūralių ingredientų ir neturi sintetinių medžiagų, dažiklių.

Ar man patiko?  Kokiems odos tipams tinka? Ir ar atlieka savo paskirtį? Atsakymai į šiuos ir dar daugiau klausimų laukia jūsų! Gero skaitymo:)

Lazy all day- Kūno aliejus.

Šiuo aliejumi esu labai patenkinta. Kadangi mano kūno oda sausa, šis  kaip tik man. Aliejus drėkina, minkština, maitina, švelnina. Patarčiau naudoti po dušo.

Sudėtis: kokoso aliejus, pomidorų aliejus, morkų aliejus, alijošius, kakavos sviestas, spanguolių aliejus, vitaminas E.

 

Karma is a bitch- Kūno šveitiklis su mangais.

Šis šveitiklis man yra pirmasis ,bet tikrai nustebino. Maitina odą ,bei pašalina negyvas odos ląsteles. Produktas suteikia galimybę džiaugtis sveika bei lygia kūno oda. Poveikis jaučiamas po pirmo naudojimo:)

Sudėtis: cukrus, alyvuogių aliejus, sezamų aliejus, šaltalankiai, vitaminas E.

Sweet life- Veido aliejus.

Šį aliejų patarčiau naudoti merginoms turinčioms  labai sausą odą ir po labai nedaug. Taip pat puikiai padeda atsinaujinti pažeistai, beriamai odai. Poveikis jaučiasi jau po pirmo naudojimo.

Sudėtis: dygminų aliejus, apelsinai,  greifruktai, šaltalankių aliejus, laimas, vitaminas E.

 Ačiū ,kad skaitėte. Jei susidomėjote ir norėtumėte užsisakyti apsilankykite šios firmos instagrame @moshi_by_moshi.

Iki:)



PANAŠŪS ĮRAŠAI:

0 komentarai (-ų)