Judrioji, spalvingoji Ispanija

by - 13:37

Labas labas! Kaip jau žinote, buvau išvykusi į kelionę, per kurią aplankiau penkias šalis (Prancūziją, Ispaniją, Portugaliją, Maroką ir Vokietiją). Tai buvo nuostabu! Daug stebuklingų akimirkų, nuotykių, susipažinau su spalvingomis šalių kultūromis, tradiciniais patiekalais, bei žmonėmis, kurie visiškai kitokie. Jie linksmi, nerūpestingi, niekur neskubantys, gyvenantys šią akimirką.

Būtent šiame įraše papasakosiu apie Ispaniją, spalvingą ir judrią, apsupta nepaprasto grožio gamtos kampeliais. Gero skaitymo ir žiūrėjimo:)

Pirmasis miestas, kurį aplankėme vos tik įvažiavę į Ispaniją-  San Sebastiano kurortas, kuriame vasarodavo Ispanijos karaliai. Pasivaikščiojome po istorinį centrą, suvalgėme ledų, bei pakilome į kalną, kur atsivėrė nepaprasto grožio miesto panorama. Kadangi orai mums buvo nepalankūs, nepavyko išsimaudyti Atlanto vandenyno įlankoje, tačiau puikiai laiką praleidome vaikštinėdamos, stebėdamos banglentininkus, gaudančius bangas.

Kitą dieną, kelionę tęsėme Siantiago De Komposteloje, Galisijos sostinėje. Tai trečias pagal svarbą katalikiškojo pasaulio miestas, kuriame gausu bažnyčių, vienuolynų. Pasivaikščiojome po jaukų senamiestį ir aplankėme Šv. Jokūbo katedrą, kurioje yra šventojo kapas, prie kurio pasibaigia seniausias Europos piligrimystės maršrutas – Šv. Jokūbo kelias.

Aplankėme vieną gražiausių Ispanijos miestų Seviliją, finikiečių, romėnų ir maurų miestą. Sevilijos simbolis yra gražiausia ir didžiausia Ispanijos katedra, bei jos varpinė La Giralda. Šalia katedros esantis Karališkasis Alkasaras – buvę valdovų rūmai, žydų kvartalas „Santa Krus“, universiteto rūmai, monumentalioji Ispanijos aikštė, nuostabus Marijos Luisos parkas.

Turėjome ekskursiją po Granados istorinį centrą, kur 800 metų karaliavo maurai. Didžiausias maurų imperijos palikimas Ispanijoje - Alhambra, buvusi maurų karalių rezidencija, kurios statyba buvo pradėta XII a.
Mums tik atvažiuojant į šį miestą, buvo pranešta, kad rezervacija atšaukta, tad Alhambros rūmai taip ir liko neaplankyti. Užsukome tik į žydinčius Generalife sodus, kurie stebino gėlėse skendinčiais kiemais su čiurlenančiais fontanais. Na, o nuo apžvalgos aikštelių atsivėrė nuostabi, miesto panorama.

Taip pat aplankėme Barseloną – labai judrų, šiuolaikišką, antrą pagal dydį Ispanijos miestą, turintį nemažą jūros uostą. Barselona laikoma vienu didžiausių Europos kultūros centrų. Miesto senamiestis - tai viduramžių gotikos pastatų ir bažnyčių muziejus po atviru dangumi. Aplankėme Kolumbo ir Ispanijos aikštes, Montjuich kalną, nuo kurio atsivėrė miesto ir uosto panorama, Olimpinį kompleksą, gotikinį kvartalą su katedra ir senoviniais karalių rūmais. Žinoma pasigėrėjome Barselonos perlu - nebaigta statyti įžymiojo architekto A. Gaudi šedevru Šv. Šeimos bažnyčia (Sagrada Familia). Ji žavi didingumu ir yra neabejotinai tobuliausias garsiojo katalonų architekto darbas.
Nemeluosiu, tai buvo vienintelis Ispanijos miestas, kuris manęs nesužavėjo, galbūt per mažai laiko praleidau jame ir neatradau tikrosios Barselonos grožio arba per daug tikėjausi...

Paskutinę dieną Ispanijoje, praleidome Calleloje. Mums labai pasisekė, netoli mūsų viešbučio buvo Viduržemio jūra ir kalnai, į kuriuos leidomės iš pat ryto. Taip pat sudalyvavome Flamenco šou ir pajutome ispanišką ritmą, bei žinoma pasigardžiavome paella (tradicinis patiekalas, su ryžiais ir jūros gėrybėmis).

Labai ačiū, kad skaitėte, tikiuosi buvo įdomu! Na ir susitiksime kitose šalyse.