Travel to Kernave and Trakai

by - 10:35

Sveiki. Kaip gi jūs laikotės? Kaip pastebėjote atsirado šiokios tokios naujovės bloge už kurias labai dėkoju nuostabiai blogerei Peroksidinė Blondinė . Nuo šiol mano blogo įrašus galėsite skaityti vis dažniau ir patogiau:) O šiandien noriu pasidalinti savo įspūdžiais iš  kelionės Kernavė-Trakai. Gero skaitymo:)
Kelionė prasidėjo 7 valandą ryte. Išvažiavome iš Akmenės. Puikiai nusiteikę ir su šypsenomis veide važiavome link Kernavės. Tai buvo mūsų pirmoji stotelė. Kernavė- Tai pirmoji Lietuvos sostinė. Miestelis garsus Kernavės piliakalniais, kuriems XIX a. sugalvoti vardai – Pilies kalnas, Aukuro kalnas, Mindaugo kalnas (arba Mindaugo sosto piliakalnis), Lizdeikos kalnas ir Kriveikiškio piliakalnis. Pasivaikščiojome, taip pat aplankėme muziejų, kuris mus praturtino įvairiomis žiniomis apie ten glūdinčią istoriją.

Na ir antroji pagrindinė mūsų stotelė buvo Trakai. Trakai – miestas Vilniaus apskrityje. Miestas apsuptas ežerų, kuriuose gausu įvairaus dydžio salų. Taip pat viena mėgstamiausių trumpalaikio poilsio vietų. Čia tinkamos sąlygos pasimaudyti, galima pažvejoti, paplaukioti jachtomis, valtimis, platus įvairių kitų poilsio būdų pasirinkimas. Būdami čia aplankėme garsiąją Trakų pilį, kurioje gidė mums pravedė ekskursiją ir papasakojo jos istoriją. Vėliau turėjome laisvo laiko, tad su draugėmis nusprendėme apsilankyti kavinėje ir paragauti skaniųjų kibinų. Buvo skanu!:)

Pavalgę, prisifotografavę ir laimingi grįžome į autobusą. Keliavome namo:)
 Laikas prabėgo gretai ,bet jis buvo nuostabus, kupinas įspūdžių.

Ačiū, kad skaitėte. Tikiuosi įrašas Jums patiko ir susitiksime visai netrukus.