Savaitgalis su manimi - kelionė po Žemaitiją.

by - 12:11

Labas! Po pertraukos aš ir vėl grįžtu prie blogo rašymo. Pasiilgau ir nekantrauju Jums tiek daug visko parodyti. Esu nemažai įrašų susiplanavusi, na bet jeigu ir Tu turi man kokį pasiūlymą, būtinai parašyk:)

Tad daug netuščiažodžiausiu ir iškart keliausiu prie šio įrašo esmės. Atėjus tokiems puikiems orams į Lietuvą, su tėvais nusprendėme savaitgalį skirti kelionėms po Lietuvą- Žemaitiją. Aplankyti įvairius, kvapą gniaužiančius gamtos kampelius, bei patirti daug nuotykių. Keliaukime:)

Šeštadienis. Ekskursija prasidėjo anksti ryte, išvažiavome iš Akmenės. Pirmoji stotelė, kurią aplankėme buvo Renavo dvaras. Tai vienas iš įdomiausių ir geriausiai išlikęs dvaras Žemaitijoje.
Dvaro miško parke ošia gamtos paminklai – storiausia Lietuvoje Renavo eglė ir Daugiavaikė liepa. Šiame parke gyvena 12 iš 15 rūšių šikšnosparnių.

Apžiūrėję patraukėme link Mosėdžio (Skuodo rajono). Aplankėme žymųjį akmenų muziejų, į kurį plūsta turistai net iš užsienio. Senajame malūne yra įkurta istorinė ekspozicija, lauke galima pamatyti visas Lietuvoje aptinkamas uolienų atmainas, rieduliai išdėstyti pagal kilmę. Pasivaikščiojome po miestelį, nusipirkome ledų. Apsilankėme V. Intos sodyboje, kuri nustebino Japoniška dvasia, įvairiais augalais.

Užklydome į dar vieną nuostabaus grožio parką- I. Navidansko. Kas būtų pagalvoję ,kad tokie vaizdai Lietuvoje randami? :)

Kelionės pabaigoje aplankėme Barstyčių akmenį. Tai didžiausias riedulys Lietuvoje, Puokės kaime.
Šis milžiniškas akmuo sveria net 680 tonų. Legenda byloja, kad anksčiau akmens vietoje buvo pagonių šventykla, o joje ugnį kurstė vaidilutė. Ji sulaužė savo skaistybės įžadus ir užrūstino dievą Perkūną. Tuomet jis trenkė žaibu į šventovę su akmeniu. Šventykla sugriuvo ir nužudė vaidilutę, o akmuo taip ir liko stovėti.
Atgavę jėgas, pasistiprinę, grįžome namo.

Sekmadienis. Prasidėjo taip pat labai anksti. Ryte važiavome į Klaipėdą. Joje susitikome su giminaičiais ir kaipgi nenuvažiavus prie jūros:)

Toks buvo mano savaitgalis. Įdomus,bei kupinas įspūdžių. Nebūtina keliauti į tolimus kraštus, Lietuvoje taip pat galima atrasti nuostabių vietelių:)