Kelionė į Austriją, 2 dalis

by - 09:28

Pagaliau!!! Antra kelionės dalis į Austriją. Nieko nelaukiu ir pradedu pasakoti kaip gi sekėsi man toliau:)

4 diena. Papusryčiavusios tęsėme pažintį su Aukštutiniu Tauerno nacionaliniu parku. Autobusu keliavome vienu įspūdingiausių Europoje Grosgloknerio Aukštųjų Alpių panoraminiu keliu* į 2504 m aukštį. Sustojome apžvalgos aikštelėse, nuo kurių atsivėrė kvapą gniaužiantys vaizdai į kalnus, žavingus ežeriukus ir ledynus. Sustojimas imperatoriaus Pranciškaus Juozapo aukštumoje(2369 m), kur grožėjomės nuostabiu reginiu į aukščiausią Austrijos Alpių viršukalnę Grosgloknerį (3798 m) ir ilgiausią Austrijoje Pasterze ledyną. Pasivaikščiojome, pasifotografavome ir nusipirkome suvenyrų. Na ir linksmiausia kelionės dalis, kelionė į Bad Hofgašteiną, kuris garsus savo terminiais vandenimis. Ten turėjome galimybę maudytis po atviru dangumi, bei išbandėme daug pramogų. Vėlai vakare grįžome į viešbutį.

5 diena. Kelionė į Verfeną. Aplankėme didžiausią pasaulyje, net 1640 m aukštyje esantį, ledo urvą. Pripažinsiu teko pavargti kol užlipome, kadangi mums nebuvo pranešta, kad reiks kopti į kalną, buvome apsirengusios visus šiltus drabužius, tad tikrai sušilome ir pavargome. Bet viską atpirko  požeminiai tuneliai su galerijomis, kurie tęsiasi daugiau nei 42 km. Užteko nueiti keletą kilometrų, kad susidarytume įspūdį apie šį įmantrų gamtos kūrinį. Pasivaikščiojome uolų ir urvų labirintuose, kurio sienos padengtos storu ledo sluoksniu ir apžiūrėjome įspūdingus ledo kupolus, sustingusius krioklius. Kelionę tęsėme aplankydamos Hoenverfeno pilį. Ekskursija po milžinišką tvirtovę, kuri įsikūrusi Zalcacho upės slėnyje. Taip pat pamatėme įspūdingą plėšriųjų dresuotų paukščių pasirodymą. Vėliau turėjome važiuoti į Lichtenšteino tarpeklį, bet kadangi tenai buvo įvykusi akmenų griūtis, važiavome į kitą, bet labai panašią vietą. Grožėjomės kriokliais ir natūraliai susiformavusiomis kalnų skulptūromis. Nors ir kokia sunki ir varginanti ši diena buvo, vakare aplankėme Cel am Zė miestelį, kuriame pasivaikščiojome, pavalgėme ,bei atsigaivinome ledais.

6 diena. Vykome prie aukščiausio Zalckamerguto regiono kalno – Dachšteino (2996 m). Panoraminiu keltuvu keliamės prie Dachšteino ledyno (2700 m), kur nuo vienos įspūdingiausių apžvalgos aikštelių Alpėse, galėjome pasigrožėti nepakartojamais vaizdais į kalnus ir ledyną. Kelionė per Austriją į Čekiją. Na čia ir prasidėjo visos linksmybės. Važiuodami per Austriją sugedo mūsų autobusas, tad turėjome sustoti greitkelyje. Būtent tą dieną buvo pati karščiausia diena Austrijoje, teko laukti griovyje, mirti iš karščio ir dar sulaukėme žiogų užpuolimo:D Kadangi greitkelyje negalėjome laukti, o ir temti pradėjo, nusigavome iki degalinės. Prasidėjo audra, o autobusas, kuris turėjo nuvešti iki Čekijos viešbučio taip ir neatvažiuoja. Po labai ilgo laukimo sulaukėme ir vidurnaktį buvome viešbutyje.

7 diena. Pusryčiai, o vėliau iki pietų laukėme autobuso iš Lenkijos, kuris tikrai net negalvojo skubintis. Na ,o važiuodami sulaukėme žinios, kad mūsiškiai susitaisė autobusą ir vysis. Persėdome, kelionė per Lenkiją, kitą dieną vakare jau buvome Lietuvoje:)

Štai tokia ta buvo mano kelionė į Austriją, šilta, šalta, su daug džiaugsmo ir begale netikėtumų. Patiko ir išties kalnai užburia:)
Taip pat būtinai kviečiu paskaityti 1 dalį jei neskaitėte (paspauskite čia).
Ačiū ir susimatysime visai netrukus:)