Kelionė į Austriją, 1 dalis

by - 14:02

Labas! Kaip jau galėjote pastebėti socialiniuose tinkluose, neseniai keliavau į nuostabią ir kalnuotą Austriją. Tad kaip gi nepasidalinus nuotykiais ir su Jumis:)  Kelionę padalinau į dvi dalis, nes manau ilgai užsitęstu pats įrašas, ši bus pirmoji. Gero skaitymo! Važiuojam į Austriją!

1 diena. Anksti ryte išvažiavome iš Akmenės, mūsų kelionę organizavo Guliverio kelionės. Keliaujame su jais jau nepirmą kartą ir esame labai patenkintos:) Kelionė per Lenkiją, Čekiją. Atvažiavusios taip pat nepraleidome progos ir pasivaikščiojome po miestelį, nakvojome Čekijos viešbutyje.

2 diena. Atsikėlusios ir papusryčiavusios tęsėme kelionę su savo grupe. Kelionė per Čekiją, Austriją. Romantiniu Dunojaus keliu, besigrožėdamos nepakartojamais Dunojaus vingiais, vynuogynais ir nedideliais miesteliais, vykome į Zalcburgą, kurio senamiestis garsus baroko architektūra ir daugeliui matytu filmu „Muzikos garsai“. Pasivaikščiojome po skendintį gėlėse Mirabelos parką, kitoje Zalcacho upės pusėje pamatėme Mocarto namą, esantį gražiausioje miesto gatvėje Getreidegasse. Apsilankėme katedroje ir kitose miesto aikštėse. Vakare kelionė į Cel am Zė kalnų kurortą, esantį Aukštutinio Tauerno nacionaliniame parke. Nakvynė kurorte, esančiame pensione.

Vakare pasivaikščiojome ir pasigrožėjome saulėlydžiu:)

3 diena. Pusryčiai, vykstame prie kalnų, pasikėlėme keltuvu į Alpių centrą (2452 m) ir į Kitzsteinhorn viršukalnę (3029 m), kur net karščiausią vasaros dieną sutikome slidininkus. Pasivaikščiojome kalno tuneliu iki panoraminės aikštelės, iš kurios atsivėrė stulbinanti kalnų panorama, pažiūrėjome filmuką aukščiausiai įrengtoje kino salėje, susišildėme su puodeliu karšto šokalado ir leidomės žemyn. Dieną tęsėme prie Sigmund – Thun krioklio, kuris teka ledynmečiu susiformavusiame Maiskogel ir Burgkogel kalnų tarpeklyje. Čia, specialiai įrengtu medinių laiptų bei tiltų taku, pasivaikščiojome įspūdingu 32 m gylio tarpekliu. Vykome prie aukščiausio Europoje Krimlio krioklio, kuris mane nustebino labiausiai. Pasivaikščiojome specialiai įrengtu taku su panoraminėmis aikštelėmis, nuo kurių grožėjomės vandens stichijos šėlsmu. Kalno viršūnėje atsigaivinome labai skaniais braškiniais ledais. Kelionę tęsėme į Cel am Zė kalnų kurortą.

Ačiū, kad skaitėte, tikiuosi patiko ir susitiksime 2 dalyje:)